مرکز تلفن: 02161190
  • تاریخ انتشار : 1403/05/30 - 10:27
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کمیته مدیریت بحران در اورژانس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد

جلسه مردادماه کمیته مدیریت بحران در اورژانس مجتمع، با محوریت بازبینی پروتکل بحران ازدحام بیماران در بخش اورژانس مجتمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، جلسه مردادماه کمیته مدیریت بحران اورژانس این مرکز، یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ در سالن شورای ریاست برگزار شد. دکتر محمد طاهر معاون درمان مجتمع در جمع بندی این جلسه گفت: در این جلسه که با حضور اساتید طب اورژانس، روسای بخش های عفونی و داخلی، مترون و سوپروایزران اورژانس مجتمع برگزار شد، موضوع بحران و ازدحام بیماران در اورژانس مورد بحث و بررسی اعضای آن قرار گرفت.
وی ادامه داد: قرار بر این شد تا پروتکل بحران ازدحام بیماران در بخش اورژانس، پس از بازبینی در جلسه ارتقای خدمات اورژانس مصوب و نهایی شود و برای اجرایی شدن به کل مجتمع ارائه شود.
معاون درمان مجتمع یکی از موضوعات مورد بحث در این جلسه را اقدامات مورد نیاز در موارد بحران اورژانس دانست و گفت: در این جلسه، بحران سطح زرد و سطح قرمز و اقدامات مورد نیاز در هرکدام از آنها تعریف شد.
توضیح این که، این جلسه با حضور دکتر محمد طاهر معاون درمان مجتمع، دکتر محمد افضلی مقدم رئیس اورژانس مجتمع، دکتر سید حسین داوری عضو هیئت علمی گروه طب اورژانس، حمیده اکبری عضو هیئت علمی گروه طب اورژانس، دکتر آرش سیفی رئیس بخش عفونی مجتمع، دکتر نرجس زارعی عضو هیئت علمی بخش داخلی، حسین کرمی دبیر اجرایی کمیته، طاهره زرعی چیان مدیر پرستاری، مهندس احد اکرمی مدیر پشتیبانی، جمعی از سوپروایزرها و سرپرستاران مجتمع و دیگر اعضاء در سالن شورای ریاست برگزار شد.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,کمیته ها
  • کد خبر : 274584
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید